Så ska det låta

Är jag töntig för att jag gillar familjära program som "Så ska det låta" och "Postkodmiljonären"?

I går tittade jag på härlige Peter Settman
(som är tio gånger bättre än Peter Harrysson som snackade om sin morsa programmet igenom). Ola Svensson och Caroline af Ugglas tävlade mot Anna Book och Peter Johansson. Och jag blev nästan kär i killarna. Jag som inte ens gillar blondiner.

Anna Book är supergullig (fast bebisrösten kan hon lägga av med) men jag förstår inte hur hon kan kalla sig sångerska? Jag sjunger bättre i sömnen och det menar jag.

Caroline af Ugglas är Sveriges svar på Janis Joplin, och hon är minst lika utflippad som originalet men rösten är inte i närheten av hesa Joplin på crack. Men det är en trevlig underhållning en fredag när det inte går något annat på TV.

Så ska det låta

Kommentarer
Postat av: Marre

Måste hålla med dig om anna books sångröst, hon kunde varken sjunga och dom felsta sångtexter kunde hon inte ens, hon kan hålla sig till sitt let's dance hon istället.

Postat av: Angelica

Marre: Jag kunde inte hålla med om mer. :)

2007-01-20 @ 23:57:35
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Fredrik

Caroline var insane haha. Helt galen... Och jag gillar också Så ska det låta... :)

ha det BRA

2007-01-22 @ 13:19:07
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Angelica

Fredrik: Ja, hon är galet skön! =p Det är ett för jävla härligt program! ;)

2007-01-22 @ 14:13:22
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback