Bokrea

På tisdag startar bokrean med dunder och brak. Jag borde hålla hårt i slantarna nu men jag kommer säkert inte kunna lägga band på mig som vanligt.

Fast jag har flera olästa böcker i hyllan. Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", "Den andra kvinnan" av Jane Green och den anonyma eskortflickan Belle de Jours blogg som kommit ut i bokform "En eskortflickas öden och äventyr". Jag har läst en tredjedel och redan nu vet jag att det finns en hel rad olika varanter av sex, varianter som jag aldrig i mitt liv skulle vilja testa. USCH.

           





 


Kommentarer
Postat av: Pär

Män som hatar kvinnor börjar bli otäckt spännande nu. Läste ett antal sidor på flyget till Arlanda och sen på tåget hem i dag. Och kommer läsa en del i kväll med!

Postat av: Angelica

Pär: Låter bra! Jag ska börja läsa den så fort jag är klar med eskorttjejen!

2007-02-25 @ 18:52:56
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback