Biosugen

Det är så många bra filmer som går på bio nu eller har premiär snart. Jag vill se alla! Men framförallt dessa tre filmer:

♣ The Simpsons (premiär 27 juli)
♣ Ciao Bella (premiär 3 augusti)
♣ Underbar och älskad av alla (premiär 24 augusti)

Simpsons är helt klart ett måste. Homer har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta sedan jag först hörde Doh! Att filmen dessutom fått lysande recensioner gör ju saken bara bättre.

Ciao Bella är en film som också fått fina recensioner främst för duktiga skådespelarinsatser av stjärnskotten Chanelle Lindell och Poyan Karimi. Det är en film som handlar om den första riktiga kärleken, sex, kulturkrocker, fotboll och längtan bort.

Underbar och älskad av alla är från början en bok skriven av skådespelsugna Martina Haag. Redan när jag läste boken såg jag filmscener i den så att den numera kan ses på vita duken är inte alls konstigt. Jag tror också att filmen kan bli roligare än boken. Om det nu visar sig att Martina Haag faktiskt har talang för skådespeleri.



Bild:
http://www.forum.bofast.se 


Kommentarer
Postat av: Sara

Simpsons är en klass för sig, den måste du se!

Postat av: Angelica Lindvall

Sara: Ja, jag ska bara locka med mig en lika biosugen kompis! =p

2007-08-07 @ 14:53:01
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback