Livsavgörande

Ordet livsavgörande gör mig skräckslagen. Livsavgörande beslut. Det är stort att välja vilket liv man vill leva. Är jag verkligen klar med allt resande, allt fokus på mig själv, mitt bekväma liv i en tvåa på Hagalund och det som jag är van vid? Ska jag byta ut det mot husköp, renoveringar, tvåsamhet och allt som följer?

Men om jag väger fördelar mot nackdelar så lutar det helt klart åt alternativ två. Jag fyller trots allt 25 i sommar och har lekt av mig för längesen. Jag vill inte längre lägga alla sparade pengar på resor. Jag vill hellre lägga mina sparade pengar på något bestående. Kanske dags för fröken pimpinett att bli smutsig om fingrarna och renovera tills knogarna blöder? Jag vill verkligen
ha det där huset vid sjön som jag lekt så länge med i min fantasi...



Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh vad spännande :) vill också bli med hus!!

Postat av: FRIDA

Hej! :) Jag undrar om du kan tänka dig att sälja din fransväska till mig!? :) Hör av dig till min mejl KRAM FRIDA.

2012-02-03 @ 21:02:17
URL: http://funemo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Filippa: Ja, men det ligger nog en sisådär 2, 2 ½ år fram i tiden för oss. :P



Frida: Nej, tyvärr är jag inte så sugen på att sälja den. =)

2012-02-05 @ 13:03:59
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback