Så mycket bättre

Så mycket bättre är ju ett av de bättre programmen på svensk teve. Förra året var det framförallt Plura som utmärkte sig och September som gjorde en kometkarriär. I år tippar jag på att det är Laleh som vinner svenska folkets hjärtan.

Jag och Daniel funderade på vilka artister vi skulle vilja se i Så mycket bättre och kom fram till dessa:

Lars Winnerbäck (Daniels val)

Joakim Thåström (Bådas val)

Lisa Ekdahl (Bådas val)

Ulf Lundell (Bådas val)

Håkan Hellström (Daniels val)

Veronica Maggio (Mitt val)





Vilka svenska artister vill du se i programmet?

Kommentarer
Postat av: Pär

Finns bara en. Olle Ljungström skulle göra succé!

Postat av: Angelica

Pär: Ja, det vore allt något att höra en fin cover på "Jag är apan som liknar dig".. :P

2011-11-07 @ 19:36:39
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Ea

Håkan Hellström är given men skulle även vilja se Ola Salo. Ni hade gjort bra val också :)

2011-11-07 @ 20:26:54
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ingen aning vilka jag skulle vilja se, jag blir övertygad om varje gång att de valt en bra blandning av artister, Eva Dahlgren och Thomas Ledin som mamma/pappa och Laleh som underfundiga lovely dotter i familjen satt ju som en smäck.

Lisa Ekdahl, aaa den där skivan kan jag utan och innan och jag såg henne live just innan hon blev stor, jag var bara sjutton... åå nu vill jag lyssna på den igen! Tack Angelica



Roligt att titta in här igen, det var ett tag sen. :) Kram!

2011-11-07 @ 23:34:19
Postat av: Angelica

Ea: Ja, Ola Salo är ju en fantastisk sångare. Bäst i Sverige rentav.



Jenny: Ja, Lisa Ekdahl är så speciell, riktigt unik röst och så otroligt söt. Jag blir kär i henne!!

2011-11-08 @ 18:02:58
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback