Nu har hela Hollywood gått bananas



Så här såg Jessica Simpson ut för tre år sedan.





I dag har hon ökat 15 kilo i vikt och ser mycket hälsosam och fräsch ut.

Jumbo-Jessica är fröken Simpsons nya smeknamn i olika medier. Det är sjukt. Vad kan hon vara, storlek 38/40? Snacka om jumbo. Jag är så tacksam att jag inte är i fröken Simpsons skor som tvingas möta alla hemska skriverier dagligen. Vem bryr sig om hon gått upp 15 kilo? Det är bara människor som är missnöjda med sig själva som gottar sig i om en person gått upp i vikt. Det kan sluta lika illa som för Karen Carpenter som efter att ha läst en recension i en tidning om "Richard och hans feta syster" började hårdbanta och dog av en hjärtinfarkt till följd av sin anorexi, endast 32 år gammal.

Jag tycker att Jessica ska få se ut hur hon vill. Om hon vill vara skinny, ja, låt henne vara det då. Om hon vill gå upp ett par kilo så är det hennes business. Jag tycker hon är fin både som smal och som större. Man ska ha den vikt man själv trivs i.

Kommentarer
Postat av: sabina

Folk ska alltid gnälla. Antigen är hon för smal eller tvärt om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback