Forgetting Jason Segel

Jag har en liten crush på Jason Segel som spelar den dumpade Peter i "Forgetting Sarah Marshall" eller "Dumpad" som den kort och gott heter på svenska. En sådan kille vill jag ha. En kille som är rädd för blod, gråter som en liten bebis, hatar otrohet (who doesn´t?), spelar piano och är skönt tafatt. Töntar är helt enkelt det bästa pojkvänsmaterialet.

Och ja, jag veeet att det bara är en roll han spelar men jag tror han är lika skön i verkligheten (han har ju för tusan skrivit manuset!). Dessutom är han spritt språngande naken i filmen och han är välutrustad..!

Kommentarer
Postat av: Emma

Töntar är fan bästa pojkvänsmaterialet. Kanske därför jag lyckats med mitt förhållande den här gången ;) Hahah nejdå. Skoja. Lite.

Postat av: Angelica Lindvall

Emma: Hahaha, underbart.

2008-10-06 @ 22:01:15
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaha du..jag får inte vara bland dina länkar längre, schysst .... :)

2008-10-07 @ 09:41:36
Postat av: Angelica Lindvall

Carro: Du byter ju bloggar titt som tätt!

2008-10-07 @ 11:39:50
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Carro

Meh, bad reason. Nu ska jag faktiskt stanna på dom jag har, och om du inte läser så saknar jag dig!

2008-10-08 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback