Tung på högerfoten

Jag kanske inte är världens mest laglydiga chaufför. När jag sitter själv i bilen kan det hända att jag blir lite väl tung på högerfoten men jag använder i alla fall jämt bilbälte. När jag och Alexz var i New York i höstas och fick en inblick i kändisvärlden så åkte vi i någon rik snubbes Lotus och han hånskrattade när jag knäppte fast säkerhetsbältet. Okej, nu körde inte denne kille särskilt snabbt men man vet aldrig när en olycka sker och dessutom kan det bli saftiga böter om man blir stoppad och inte har bälte på sig. Så använd säkerhetsbälte för fan!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag känner inte dig och länk till dig hittade jag i en väns blogg som itne heller känner dig. Hmm. Det jag tänkte säga är, vilket fantastiskt hem du har! 48 klänningar, det är massvis. Mina sju kommer man inte långt med:(

Postat av: Angelica Lindvall

Julia: Åh, tackar! :) Jag är tokig i klänningar, därav antalet. ;)

2008-03-13 @ 17:00:41
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Nina

usch froken angelica. jag vet inte om jag gillar de att du kor bil sadar. kommer ihag i somras efter forsta dan pa p&l...du korde fore mig...VRALSNABBT! jag hade dock min sega opel..men enda.
aahh. flicka lilla.
ha en mysig lordag!
XX

2008-03-14 @ 01:16:52
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: Nu får du ju mig att låta som värsta maniac.. :P Hehe, men jag har blivit mer laglydig på sistone. Loooovar. :) Hehe, japp, det blir nog en trevlig weekend i ett regnigt Stockholm. ;) Saknar dig hjärtat. xxxx

2008-03-14 @ 09:14:23
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback