Prinsessan på ärten

Inte för att skryta men varje morgon när jag vaknat har jag sett ut som en prinsessa, inte ett hårstrå ligger fel utan allt är väl placerat i en jämn man över huvudet. Ja, det var då.Nuförtiden ser jag ut som ett kvartsmongo när jag vaknar. Håret står verkligen åt alla håll och kanter, om jag hade one night stands så skulle de fly illa kvickt när de såg mig på morgonen. Någon som kan intyga att jag ser ut som ett helvete när jag vaknar är Johanna som jag reste med till Asien. En tidig morgon tassade jag bort till hennes bungalow när jag själv hade varit på äventyr i en annan persons bungalow (X´s såklart, någon måtta får det väl vara!) och hon gav mig en snabb blick och sedan ett asgarv som hördes ända till Nepal.

Bad hair day

Bad hair day?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, I wil always remember that! Men jag skrattade inte gumman. Jag grät, för du såg skitläskig ut!!

2008-03-05 @ 18:26:00
Postat av: Angelica Lindvall

Anonym: Johanna I suppose? Faan, vad taskig du är, tänk på mina känslor. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback