Payback time!

Jag har länge gett X gliringar om hur han jämt och ständigt är försenad till allt och hur organiserad och ordentlig jag är i jämförelse. Nyss fick jag det här meddelandet av honom:

I recall you said you're very well organised for your party - well that's the Ankan I know! Although i do seem to remember you nearly missing your flight at Stansted, getting a last minute coach out there, nearly losing your ticket and dropping the only key to my Holland Park apartment when we were drunk on our way out to Metro that night! hehe... hey I'm not being rude but just remembered that so maybe I'm not as disorganised as I seem...well ok it's true I am worse! But we're all human and I can't help being so time-optimistic all the time! I do try to improve you know!

Tur att han erkänner att han är värst i alla fall. Men det där med nycklarna var verkligen illa.. om inte X hade sett att jag tappade hans enda nycklar till lägenheten hade vi legat mycket risigt till. Eller rättare sagt jag hade legat mycket risigt till.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Ärligt Angelica, jag ser dig som en smått "klumpig" person. Oorganiserad känns inte som rätt ord, men ser dig mer som en vimsig person. I´m not being rude BUT det är så jag sett dig ...hhee.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Va! Men du är fan vimsigare så det ska allt bli roligt att se hur vi klarar oss i Paris.. men å andra sidan, New York var ju en baggis! Men okej, på fyllan är jag kanske inte den mest ordentliga och mest organiserade personen men vad gäller allt annat, jobb, planering och mitt boende så finns det ingenting att klaga på. :)

2008-03-28 @ 16:14:48
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Ehlin

Alltså.. Varför kallar du honom X? Han är väl från australien så vad spelar de för roll om du läcker hans förnamn :p ?? Ha en bra kväll!!

2008-04-01 @ 22:23:02
URL: http://eeehlin.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Ehlin: Jag kallar honom X därför att han inte vill figurera i min blogg med sitt förnamn (dessutom är hans förnamn ganska ovanligt).

2008-04-02 @ 10:02:49
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback