Krysta!

Snart börjar en ny dokumentärserie på SVT 1, "Barnmorskorna". Min mamma är i extas. Hon skulle mer än gärna föda tusen ungar, däremot vill hon inte ha fler barn, bara föda. Ja, jag vet, min mamma är knäpp. Jag får alltid megaont mellan benen så fort jag hör någon prata om förlossningar. Snippor som spricker och sys ihop,  inkontinens, knipövningar, tjejer som bajsar under förlossningen... eueeh. Jag vill verkligen ha barn men jag tänker inte skaffa dom förrän utvecklingen har gått så långt framåt att killen kan föda. Okej, då, lite jämställt får det väl vara, jag kan föda en unge och han en unge, då blir det rättvist. Och jag ska ha alla droger som går att ta, då kanske det till och med blir kul!

Premiär för "Barnmorskorna" onsdagen den 26 mars kl. 21 på SVT 1


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hurra! I didn't know about the show. Jag ska bli barnmorska... Jag vill ha fyra barn och det ska vara tre eller fyra år emellan. Jag får nog sätta igång snart ;)

2008-03-07 @ 12:36:25
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Åh, ska du! Vad coolt! Ja, jag har alltid sagt att jag vill ha alla mina barn innan 30 och några års mellanrum men nu vete fan, jag får skynda mig.. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback