Estocholmo

Helgen i huvudstaden har varit mysig på alla sätt. På lördagen promenerade vi bara runt i ett regnvått Stockholm och åt supergod mat på något steakhouse på Stureplan. Dyrt men definitivt värt pengarna. Sedan tittade vi på Melodifestivalen och X konstaterade att en transvestit vann, han trodde även att Sanna Nielsen var en transvestit.

Jag shoppade inte alls mycket, eller ja, jag shoppade mycket men för lite pengar. Jag fyndade bland annat två klänningar på Bikbok och H&M, underkläder från Diesel, en blommig kortärmad skjorta från H&M och lite annat smått och gott, allt för mindre än en 500-lapp. Jag är expert på att hitta prisvärda kläder. Dessutom var jag smakråd till X, han blev mycket förtjust i Carlings vilket är toppen eftersom de snyggaste killkläderna finns där.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag hade glömt att de va denna helg du skulle dit. Hoppades att du hade trevligt, vilket du verkar haft. Det förklarar lite varför du inte varit online på msn visserligen =) jag sa preics det samma ang charlotte,haha.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Ja, fast online på helgerna är jag ändå aldrig eftersom jag inte har skaffat internet i min lägenhet än, är för lat. Ja, Charlotte är alldeles för övermejkad, hon ser ut som en alien.

2008-03-17 @ 14:17:08
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback