Blondinbella suger

Egentligen har jag ingen åsikt om Blondinbella. Jag läser inte hennes blogg men vad jag har förstått så retar sig många på att hon är en ung, målmedveten tjej som inte hymlar om att hon vill tjäna mycket pengar. So far so good. Det är ju allmänt känt att vi svenskar har svårt att glädja oss åt andra. "Du ska inte tro att du är något" är en fras som vi lärde oss redan i blöjåldern. Nu har någon eller några startat en blogg Bellasuger.se med Bellas banner. Jag bryr mig inte om att någon startat en hatblogg om Bella, själv skulle jag bli smickrad om någon la ner så mycket tid på att hata mig, det säger ju mer om den personen än om mig. Fast vad jag blir uppriktigt förbannad över är det här specifika inlägget där de kallar Bellas bror för hjärndöd. Det är verkligen att gå långt över gränsen för vad som får anses vara roligt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Blondinbella må vara en person som det är extremt svårt att förstå sig på men den bloggen är nog liiite over the top! Det måste till och med jag säga...

Postat av: Angelica Lindvall

Ida: Ja, jag tycker inte att man ska blanda in personer som inte valt att vara med i media.

2008-03-25 @ 16:01:41
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Birgerselina

I like your website. Good job.

2008-09-22 @ 13:47:41
URL: http://birgerselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback