What women do and they don´t regret it


Nu är det snart
bara 24 timmar kvar tills jag flyger till London. Jag ska med mitt omtalade lokalsinne lyckas ta rätt tåg in till stan och hoppa av vid Liverpool street station för att möta upp en viss advokat så att vi kan käka en hälsosam lunch tillsammans. Sedan ska han återgå till sitt tråkiga jobb och själv ska jag göra som alla lyxiga hemmafruar gör om dagarna, shoppa! Ja, nu blir det såklart inga större utsvävningar med tanke på vad mitt möbelkalas gick loss på men några shoppingpåsar räknar jag kallt med.
Primark är ett måste, Storbritanniens budgetkedja i klass med Ullared. Billiga kläder och prylar är synonymt med Angelica these days. Jag ska även spana in New Look som är ett accessoar- och skoparadis och så är ju Top Shop givet!

Kommentarer
Postat av: Fru K

1. Du kan inte ta fel tåg. Det är fysiskt omöjligt. T.o.m. min käre älskade make klarade det och han behöver GPS för att åka och tanka bilen...
2. Stora Primark på Oxford Street är bland det skabbigaste jag sett. Folk i högar som sliter i varandra och plagg som faller sönder bara man tittar på dem... New Look är mycket bättre i så fall! Jag har faktiskt t.o.m. köpt en tröja där som Luella Bartley designade. Och det var lååååångt innan HM och Top Shop började med kändisdesign. Det du!
3. Tråkiga tråkiga tråkiga nyheter: jag kommer antagligen inte kunna äta frulle på torsdag eftersom de ska fira av mig på jobbet och jag har fått inställelseorder kl. tidigt... Men jag jobbar fortfarande på det...

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Haha, nä, jag tror faktiskt jag hittar! Om jag hittar i både NY, Bangkok och Kuala Lumpur så ska jag nog hitta i London ockå. :) Ja, kan tänka mig att Primark är så, det är ju bara att referera till Century 21 i NY, folk är helt galna. Men åh, vad tråkigt att vi inte hinner ses. :( Fast jag är säker på att dina kollegor är nöjda! ;)

2008-02-12 @ 18:39:44
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Filippa

Ha så super duper kul gumman!! Och kom tillbaka snart! Och lova att blogga! Saknar dig redan :D Pusspuss

2008-02-12 @ 20:25:33
URL: http://filippakans.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Det ska jag! Fast blogga därifrån vet jag inte om jag hinner, jag vill spendera all tid med X och Nina! Saknar dig med hjärtat.

2008-02-12 @ 20:30:12
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Linnea

W i l d women do and they don't regret it!!

2008-02-13 @ 11:48:59
Postat av: Jakobtindra

Great Site thanks

2008-10-15 @ 08:27:30
URL: http://www.enequist.dk/jakobtindra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback