That´s what friends are for

Jag måste tacka för alla gulliga kommentarer, röstmeddelanden och telefonsamtal som jag fått under den gångna helgen. Jag har världens bästa vänner och jag hoppas ni alla vet hur mycket ni betyder för mig. Jag älskar er. ♥

I går var det en hemsk dag, jag var stressad och hade ont men jag ville inte dö, i alla fall inte på riktigt. Men det har varit så stressigt omkring mig ett tag, ja, ända sedan jag kom hem från Thailand och den där olyckan gjorde verkligen inte saken bättre men nu verkar allt lösa sig. Jag köpte en ny bil i dag. Det blev en kycklinggul Mitsubishi colt som jag kort och gott döpt till Ankan.

Mitsubishi colt
This is Ankan, please welcome her to Bäsna!

Kommentarer
Postat av: Mia

haha.. jag har en likadan bil! =D fast en mörkgrön.

Postat av: Angelica Lindvall

Mia: Haha, yeah! Du och jag Mia, Gagnefs största faror.. ;)

2008-02-24 @ 22:50:14
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: nina

min lilla sota angelica. hur gick allt till egentligen!du borde inte fa befinna dig pa vagarna. ja jag tycker att du endast ska fa vara hemma i din nya bostad (snart). vadderat! sa jag slipper vara orolig over dig, och alltid vet var du ar. hoppas att all smarta forsvinner snart och att din nya "anka" gar fin fint. inte en Opel kadett...men iallafall!
XXX

2008-02-24 @ 23:11:01
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: Lång historia, en buss orsakade olyckan.. förklarar på Facebook. :) Haha, ja, en Opel kadett hade ju vore något! =p Saknar dig, hun. xxxxxx

2008-02-24 @ 23:25:58
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback