Planering

Jag som alltid planerat mitt liv in i minsta detalj vet nu varken ut eller in vad jag vill göra med mitt liv. Vad vill jag åstadkomma? Vad vill jag se? Vem vill jag vara med? Hur ser mitt liv ut om fem år? Stress, press, ångest, död.

Jag vill plugga mera eftersom det är så roligt men det känns så dumt att plugga när jag får jobba så mycket som journalist som är allt jag drömt om. Pengar har aldrig varit en drivkraft men eftersom jag får skriva och samtidigt få betalt för det så slår ju det betydligt högre än leva-på-nudlar-och-läsa-kilometertjock-kurslitteratur.

Jag behöver fler timmar på dygnet.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

BEEN THEIRE DONE THAT. Att vara 22 är dock skönt, pressen är som bortblåst. eller så beror det på att jag är tillfreds med mitt kommande år. :)) Inte det minsta avundsjuk, att vara 21 va det värsta ever för mig. Så mkt valmöjligheter men så svårt att välja :-S

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Ja, jag har tusen saker att välja mellan och allt låter kul och spännande vilket också gör allting svårare. Buhu. Att det aldrig kan vara enkelt.

2008-02-25 @ 11:31:11
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback