Lindvall strikes again

Ni vet de där idioterna som alltid är sena till flyget och gör så att de andra passagerarna otåligt får sitta och vänta? I morse var jag den idioten. Jag gick igenom säkerhetskontrollen kvart över sex, planet skulle gå 6.35 och jag lyckades självklart ta fel buss ut till gaten. Fem minuter kvar, panik, panik, paniiiiiiik. Snubblade in i en securityvakt som ringde en annan och så fick jag åka bil direkt ut till flygplanet. Så fruktansvärt pinsamt. Det var första och sista gången jag hörde mitt namn ropas ut i högtalarna på en flygplats.

Kommentarer
Postat av: lollo

jobbigt! tur att det löste sig! =)

Postat av: Linnea

Ååå tack för dagens härligaste skratt! Det kunde varit jag! Förutom det där med att flörta med securitasvakterna då ;) Hörde du ditt namn verkligen ropas ut?

2008-02-18 @ 21:20:16
Postat av: Mia

HAHA! förlåt att jag skrattar men jag känner igen mig såå väl! Jag lyckades försena mitt NY flyg med 40 min sittandes i planet!! var visserligen inte mitt fel, de var sas som hade gjort nån typ av dubbelbokning och en anna Maria Nilsson som hade lyckats komma på fel plan! -Kan Maria Nilsson vara vänlig att ställa sig upp? haha.. blir generad bara jag tänker på de! skönt att du haft de bra bruden. vi lär ses nån dag. =D

2008-02-18 @ 21:32:41
URL: http://mya.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Lollo: Ja, allt löser sig alltid på nåt sätt! =p

2008-02-19 @ 09:33:03
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Jag flörtade inte med dom heller, de tyckte bara synd om mig. Haha! Och ja, de ropade ut mitt namn i högtalarna. =/

2008-02-19 @ 09:34:05
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Mia: Hahaha, just ja, du berättade det!! Ja, fy fan, typiskt oss gagnsingar! ;) Klart vi måste ses! har så fullt upp i veckorna men nån fika en helg kanske? :)

2008-02-19 @ 09:35:18
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback