Fastan dag fyra

Åh, tänk om jag fick äta ett äpple eller en apelsin. Få tugga på någonting, vadsomhelst. Mamma, var finns min gamla bit-ring?

Jag ska aldrig mer banta. Jo, kanske om jag skulle bli överviktig. Det här jag gör nu är vansinnigt och enbart ur en estetisk synvinkel och för att jag vill rensa kroppen på alla slaggprodukter (läs: alkohol och thaimat). Normalviktiga tjejer ska inte banta fast jag motsäger mig själv för jag mår bäst när jag är smal och vältränad. Jag har gått ner två kilo på tre dagar. Som vanligt är det ansiktet, armarna och ryggen som det syns mest på och inte magen. Men fan vad jag längtar efter vanlig mat och att få träna. På måndag börjar nästa fas, då ska jag äta normala portioner enligt tallriksmodellen och träna hårt minst fyra dagar i veckan. Och en dag i veckan, antingen fredag eller lördag, får jag äta vad jag vill.

"Jag älskar mat men jag älskar att vara smal mer".
- Victoria Beckham


Bild: Kanal 5

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh,, vad har du för metod? :P 2 kilo på 3 dagar låter underbart, själv kan jag vara jätteambitiös och gå promenad efter promenad och äta nyttigt, men ändå verkar ingenting hända. Hjälp mig, hur bär du dig åt? ;P

2008-02-07 @ 12:58:38
Postat av: Angelica Lindvall

Sandra: Jag testar Cambridgekuren men det är en diet för överviktiga eller folk med fetma så egentligen ska inte sådana som jag äta den. Ditt sätt är betydligt mer hälsosammare och du kommer gå ner i vikt om du promenerar en timme varje dag samt äter nyttigt och bara onyttiga saker en dag i veckan. Jag GICK ner i vikt, tappade ett kilo i veckan, genom en timmes promenad varje dag. Det ska jag fortsätta med. :)

Postat av: Linnea

Leverrening? (a la Sanna Ehdin)
Den låter hemsk den där metoden du håller fast(a)
vid. Syster min använder tappa.se, kanske något?

2008-02-07 @ 14:19:58
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Den är hemsk. Jag gör aldrig om det.

2008-02-07 @ 14:39:59
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack för det! Nu ska jag kämpa på!
Mitt sikte är inställd på studenten i juni, jag har lovat mig själv att jag SKA gå ner några kilon tills dess (A)

2008-02-08 @ 16:31:33
Postat av: Angelica Lindvall

Sandra: Du kommer lyckas! Jag gick en timmes promenad varje dag i en månad (tappade ett kilo i veckan) och var smärt och smal lagom till studenten! Och jag åt enligt tallriksmodellen och bara godsaker en gång i veckan. You can do it!!

2008-02-08 @ 16:38:29
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback