En vanlig dag i våra liv

Ett bedårande barn av sin tid säger:
Wake up fossil!

X säger:
oh Shiiiit! sorry baby gotta head in to work Running late!!!!!

X säger:
I'll email u from work .... gotta shut down now...

X säger:
Must've kept this on from last nite
X säger:
Bye baby!

Ett bedårande barn av sin tid säger:
I´m not surprised 



X är jämt, jämt, jämt sen. Andra dejten vi hade var han en och en halv timme sen men det var ingenting i jämförelse med en annan tjej han dejtade i Australien. Den stackars tjejen satt i tre(!) timmar och väntade på honom. Visserligen fick han fel på bilen och hade ingen mottagning på mobilen men det värsta av allt var att tjejen satt kvar på restaurangen när han äntligen kom dit. Det blev dock inga fler dejter.


Och ehh, jag kallar honom fossil eftersom han är äldre än mig.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha.. jag skulle bli galen på en sån grabb som alltid kommer för sent. Fossil, hur gammal är han egentligen? :P

Postat av: Alexandra

Inget bra intryck att komma seeeent! Fy fy!

2008-02-27 @ 17:41:38
URL: http://Axls.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Rebecca: Ja, han skyller på att det är inbyggt i hans gener, hans pappa är tydligen likadan. Suck. Jag dejtar fan alltid snubbar som kommer för sent.

Hehe, vi är inte ens födda under samma årtionde. =p Han är född i slutet av 79, nästan åttiotalist men fossil låter bättre. Mohahaha.

2008-02-27 @ 17:46:14
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Alexandra: Och han är sen varje dag till jobbet. Om jag var hans chef skulle jag sparka honom illa kvickt.

2008-02-27 @ 17:46:50
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback