En sensationell nyhet

Ni har säkert också någon ni ringer till så fort det händer någonting sensationellt i era liv som till exempel att ni fått ert drömjobb, köpt en ny lägenhet eller bokat resa till Antarktis.

Som i dag, när jag fick svar om att lägenheten jag vill ha är min, så är det alltid mamma som får höra den glada nyheten först. Den andra som får veta är Thomas. Och nu ska han och jag ut och leta möbler för brinnande livet. Det blir bra det, särskilt med tanke på att vi har samma smak vad gäller inredning.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Inte ska ni väl bo tillsammans:S?

2008-02-05 @ 15:07:07
Postat av: Sandra

Åh! Fan vad kul med en egen lägenhet :D Grattis! Du har tur som har en sån bra bästis/ex-pojkvän. Är nog inte många killar som skulle ställa upp på sånt :P

2008-02-05 @ 17:40:29
Postat av: Angelica Lindvall

Joanna: Nej, gud nej, vi ska inte bo ihop. Han skulle flytta ut efter en vecka, tro mig! Jag kan nog vara ett riktigt pain in the ass sometimes. =p

Postat av: Angelica Lindvall

Sandra: Ja, det ska bli så kul att inreda och möblera!! =) Ja, Thomas är bäst, fast å andra sidan har han inte så mycket val.. ;)

2008-02-05 @ 18:55:00
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Moster Anneli

Hejsan Gumman!
Kul att du har fått tag på lägenhet.Jag blir så glad när du nämner Thomas, han är en kanon kille. Det känns skönt att du har honom som en kär kompis.
Kram på dig från moster. Ps på väg hem ifrån jobbet nu Ds.

2008-02-05 @ 20:18:17
Postat av: Angelica Lindvall

Moster Anneli: Ja, jag är sååå glad!! Ja, Thomas är bäst! =) Hehe, sitter du och läser min blogg på jobbet? Illa, illa.. ;)

2008-02-05 @ 20:58:52
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback