Dem Gud älskar dör unga

Redan första gången jag träffade X så sa jag att jag bergis kommer dö ung eftersom jag är mer vild än tam och dessutom vet ju alla att dem Gud älskar dör unga och jag är ju älskvärd och alldeles, alldeles bedårande.

Hursomhelst, förra veckan när jag var hemma hos X så sa jag att jag kanske kommer dö i en bilolycka eftersom jag alltid kör för fort när jag är själv i bilen. I fredags hände olyckan, visserligen var jag långtifrån att dö men det satte ändå en del perspektiv på saker och ting. Jag har så mycket att leva för, jag måste ju till exempel skriva minst hundratusen artiklar till för DD:s räkning, blogga minst tvåtusen inlägg till, äta minst sjutusen ostbågspåsar till och skaffa minst tre ungar och hinna uppfostra dem till ena riktigt jävliga kaxmörtar innan jag dör.

Fast jag har ändå skrivit ett testamente, för säkerhets skull.


Kommentarer
Postat av: Anna P

De Gud älskar dör unga... Gud måste verkligen hata de som blir kvar.

Postat av: Angelica Lindvall

Anna P: Ja, så är det.

2008-02-25 @ 19:48:06
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Fru K

Jag har haft testamente sedan jag var 17 och nu när jag är gift och vi dessutom har ett vattentätt äktenskapsförord börjar det bli dags att skriva om det lite...

HOppas du mår bätre förresten.

2008-02-26 @ 16:44:13
URL: http://www.metrobloggen.se/fruK

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback