Bedömd i duschen

När jag stod i duschen efter gymmet i förmiddags hände en märklig sak. Jag stod själv och duschade och så kom en kvinna i 40-årsåldern in och utbrast:

"Oj, här kan man ju inte gå in!".

Och i nästa sekund:
 
"Vilken fin brun färg du har".


Det kändes lite konstigt att bli bedömd så där, alldeles naken, i ett offentligt duschrum men det visar ju att det inte bara är jag som spanar in andras kroppar. Jag måste säga en sak att jag blivit otroligt fascinerad av äldre kvinnors tuttar, många är fortfarande runda och fasta trots att personerna som dom sitter på närmar sig 40, 50, ja, till och med 60. Det är bara att hoppas att ens egna håller formen lika bra.


Kommentarer
Postat av: Moster Anneli

Hejsan Gumman!
Ja bedömd i duschen kan ju kännas pinsamt. När jag var iväg och röntgade ryggen för ett par veckor sedan så gav röntgen-sköterskan mig en för mig pinsam komentar. Jaha det var dom sista bilderna, gud vad det luktar gott av dig, jaha sa jag.... ville bara sjunka genom golvet. Men det är som Nalle sa till mig, bättre lukta gott än skunk.

2008-02-13 @ 21:32:48
Postat av: Angelica Lindvall

Moster Anneli: Haha, hon kanske är kär i dig.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback