Allt jag behöver nu

Jag har alltid levt mitt liv i ultrarapid och faktiskt så funkar jag bäst när jag har tusen järn i elden samtidigt men ibland önskar jag att jag kunde dra ner på tempot en aning, inte tänka på jobbet när jag är i London och roar mig, inte tänka på allt jag måste göra när jag slutar jobbet, inte tänka på att jag måste plugga på nätterna för att ens få ett intyg, inte tänka på kärlek och annat trams.

En vecka i en fjällstuga i Sälen, bara jag, några böcker, lite mat, ingen teve, dator eller telefon. Det vore värt allt.

  

En tystnad där bara jag hör mina andetag.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

fast en stuga i fjällen framför en brasa gör sig bäst med en person man håller kärt ;) jag skulle nog föredra en bok på stranden långt borta, ensam! fast du kanske är trött på värme?

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Nää, ingen karl, möjligtvis Texas som får följa med mig till fjällen. Åh, det vore helt underbart.

2008-02-21 @ 12:12:01
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sofia Carlberg

jag vet precis vad du menar, kram!

2008-02-21 @ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback