Transweden

Alltså, no offence (eller jo, förresten, ta åt dig), men visst ser den här donnan ut som en transa? Jag tror inte att många deltagare i Europride såg skillnad på om hon har en ditsatt mutta eller en mutta som var där redan från tidernas begynnelse. Jag erkänner också att vissa silikonbröst i naturlig storlek är fina, men så där groteskt stora på en sådan liten futtig kropp ser ju bara sjukt ut. Stackars hennes barn. Om min morsa såg ut så där skulle jag byta efternamn och rita ett nytt släktträd. Vissa gör ju vad som helst för att bli kända, att knulla sig in i svensk teve på bästa sändningstid och starta nya partier (utan att veta vem som är Sveriges statschef) kan ju vara en väg att gå.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Ja tragiskt vad ordet!

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Indeed.

2008-08-10 @ 21:08:25
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback