You, me and Kate

I går hade jag en mysig heldag med sötaste Mia. Vi började med att fika en och två gånger på Wayne´s för att sedan köpa skor, skor och skor. Ja, men vem faller inte för sådana söta gulingar?

Gulingar  Älsklingar 
Pumps

Därefter stack vi hem till mig och fikade igen. Sedan bestämde vi oss för att laga något nyttigt att äta men den idén slopades rätt snabbt när vi såg läckra pajer i frysdisken på Maxi. Och ehm, glass. Sedan satte vi oss framför en smal och läcker Kate Hudson i "You, me and Dupree" och frossade glass.

Mia: Ja, här sitter vi och äter glass och ser på Kate Hudson...
Jag: Ja, det är åt helvete...
Mia: Men Kate har i alla fall inga bröst.


Så då kunde vi fortsätta äta glass i godan ro.

Lisa SimpsonSkolflicka

Min snygga tee från Vero Moda. Och ja, det var ett medvetet val att se ut som en söt skolflicka som fortfarande pluggar seriöst, är oskuld och en jävel på ekvationer. Som Lisa Simpson alltså. Hör ni, tjejer, där har ni en äkta förebild! Lisa for president!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Nya skor igen, OMG! Nu lar jag hitta minst 5 par har sa att jag slar dej.. vet inte hur jag ska fa med allt hem bara hihi.. vilken sot tee!

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Ja, teen är gullig! :P Du får låna skor när du vill men har vi samma storlek? 37?

2008-04-04 @ 17:21:06
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback