Working class hero

Jag sitter på jobbet. Det är fem hela dagar kvar innan min "helg" börjar. Men ni kan ju sitta där och gotta er i solskenet, äta glass och höra fiskmåsarna jubla att "Nu, nu är det våååååååår och vi är lediga och har det så skööööööönt".

Det är rätt kul att jobba helg men det sätts mycket mer press på en. Jag har som uppgift att bevaka hela norra Dalarna, det vill säga både Orsa, Mora, Rättvik, Leksand, Älvdalen, Gagnef och Vansbro. Fast jag är redan klar med två jobb i Orsa och Leksand så det blir nog en lugn helg ändå. Peppar, peppar.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Här är det då fan inge sommar, vår, kvittrande fåglar eller glassäta så du har inge att vara avundsjuk på :) när är du hemma fr jobbet btw? det är domedagen idag...inga smitningar här inte :D

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Jag har inte installerat internet hemma på datorn än.. men jag skriver på Nylleboken hur mycket jag väger.

2008-04-20 @ 11:28:08
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sveinagnes

Greetings. This site is so full of information

2008-10-08 @ 13:33:38
URL: http://sveinagnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback