Snuskigt dyra presenter

Jo, jag hade ju min inflyttningsfest i lördags. Och ehm, jag tänkte låta bilderna tala för sig själv men det dröjer tills i morgon innan ni får se hur Angelica gick från nykter till aspackad på en timme lite drygt. Jag vill också tacka alla som kom. Det var gamla klasskamrater från lågstadiet, reskompisar, ex, kollegor, killkompisar, gamla strul och vänners syskon som alla dök upp och gjorde min kväll oförglömlig. Jo, jag minns faktiskt allt som hände fram till midnatt.

Särskilt tack till er som gav mig snuskigt dyra inflyttningspresenter. Jag skäms som en hund som nyss lagt en kabel på hallmattan och jag lovar att lägga undan alla växelpengar jag får till era födelsedagspresenter och nu hoppas jag att alla mina vänner är decemberbarn..!


Kommentarer
Postat av: Therece

usch..kabel är ett lite äckligt ord...hahhaa

Postat av: Angelica Lindvall

Therece: Ja, men ett roligt ord! :p

2008-04-01 @ 10:21:59
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback