Det är ingen vanlig dag

Det är ingen vanlig dag, nej, det är ingen vanlig dag för det är Texas födelsedag, hurra, hurra, hurra!

Bebis

I dag fyller min pälsboll fem år. Det ska firas rejält med hundtårta! Just nu ligger han vid annonsavdelningens dörr och försöker ta sig in utan större framgång. Själv sitter jag och väntar på fotografen som ska komma med McDonalds-käk. Ja, det är förbannat soft att jobba en lördag.

I kväll ska jag och en gammal killkompis laga mat och dricka vin. Han har bestämt vinet och jag har bestämt maten (indisk wok). Enda problemet är att jag inte har någon wok-panna men äh, bagateller.

Kommentarer
Postat av: moster

Hejsan Gumman!
Grattis till Texas, hurra hurra!!!! Vi ses på söndag, kladdkaka lät jätte gott.Jag får frossa innan måndag då jag skall försöka mig på Cambridge kuren.Kram Moster

2008-04-05 @ 18:48:58
Postat av: Angelica Lindvall

Moster: Ja, hehe, Texas födelsedagskalas är i dag, jag ringer när kladdkakan är i ugnen! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback