Bikt

Jag måste bekänna en sak. Ibland utnyttjar jag min ställning som journalist och ställer frågor som inte har med artikeln att göra.

"Har du flickvän? Nehej, så du är singel alltså? Var bor du? Jahaaa, har du egen lägenhet? Kan jag ta ditt nummer utifall att jag behöver fråga något mer angående artikeln?".


Det fattas väl bara att jag frågar "Vad gör du i helgen?" och där rök förtroendet för dagens unga journalister. Fast okej, jag måste väl erkänna att jag är lika frågvis som privatperson också och det är sällan (aldrig) jag inte vågar fråga det jag har på hjärtat. Stackars min omgivning.


Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Eh. Förtroende för journalister? har det någonsin funnits ett sådant? :D :D :D :D :D

Postat av: Angelica Lindvall

Fredskronk: Mäh! Jag är hur pålitlig som helst. ;)

2008-04-30 @ 08:43:07
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback