Statue of liberty

Nu har jag sett Frihetsgudinnan eller Statue of liberty som hon heter internationellt. Jag och Alexz tog tunnelbanan och åkte downtown och redan på långt håll såg man en pytteliten figur stå ute vid hamnen med en fackla i handen. Jag har visserligen bra zoom på kameran men det skulle bli ganska suddiga bilder men kön till färjorna som tar oss ända ut till Frihetsgudinnan var så extremt  jävla lång. Då kom plötsligt en polis fram som tyckte att vi såg bortkomna ut och släppte in oss bakvägen, så vi fick gå före i kön utan att betala! Vi fick också en varsin fribiljett för att gå in i själva statyn men det gjorde vi aldrig. Jag säger då det, amerikaner är sådana gentlemän.


Kommentarer
Postat av: mamma

min lilla bortskämda unge du får mycket gratis i livet du.ha,ha,ha Kram Mamma

2007-10-13 @ 18:44:46
Postat av: Angelica Lindvall

Mamma: Haha, jag vet! =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback