Perspektiv på saker och ting

Nu är jag hemma i trygga Sverige igen. Att resa bort och ändå känna att hemma är bäst är tveklöst den bästa känslan i världen. 
Skumpa
Det är alltid intressant att se hur andra lever och själv få prova på att leva lyxliv ett tag (fast utan kokain som inte alls är glamouröst utan enbart skitigt och jäkligt dumt) och sedan komma underfund med att svennelivet faktiskt lockar mig mer än jag någonsin kunnat tro om mig själv. Jag hoppas att alla mina resor kommer ge mig perspektiv på saker och ting som jag länge grunnat på. Jag vet kanske vad jag vill ha men inte när jag vill ha det.

Man kan inte få allt man önskar sig men så länge man kämpar finns det alltid hopp om en morgondag ljusare än i dag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag börjar att känna att min dotter börjar att bli mogen när hon längtar hem till lande efter en resa till usa du kommer att nu komma in i vuxen världen. Välkommen min lilla flicka!

2007-10-22 @ 20:40:57
Postat av: Angelica Lindvall

Mamma: Ja, jag är nog rätt mogen nu. Det skrämmer mig. =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback