Kändisspaning i Soho

Gratis champagne och ett drinkbord utan dess like! Men det är lite mer classy här så jag kan inte bli stupfull i vanlig ordning, i alla fall inte när man festar på samma klubb som skådespelerskan Eva Mendes. Hon var snyggare i verkligheten än på alla bilder. Dessutom var dansgolvet fyllt till bredden med långbenta Victoria's secret-modeller, alla fantastiskt snygga. En modell klädd i världens vackraste empire-klänning var otroligt lik Jessica Alba så jag fick kika flera gånger för att försäkra mig om att det inte var hon. Första kändisspaningen förutom Nina Persson från Cardigans som vi såg redan på Newark airport. I morgon (eller mycket senare i dag) ska vi festa med Marcus Schenkenberg och ja, mamma, jag ska ta massvis med bilder.


Kommentarer
Postat av: Moster Anneli

Tjena tjejen!!!
Nu har jag kolla in din blogg, och det ser ut som du mår prima i New York. Simon lär ju bli glad när du kommer hem med DC-tröja åt honom,"Dodoff" är nog lite sotis på Simon i detta läge. Sköt om dig,vi ses när du kommer hem. KRAM från Christoffer, Moster, Nalle och Fredrik

2007-10-12 @ 21:43:58
Postat av: Angelica Lindvall

Moster Anneli: Ja, jag alskar New York! Du maste aka hit, shoppingen ar helt underbar! Och billigt ar det ocksa fast det ar markesklader! Vi maste ses direkt nar jag kommer hem sa far du se allt jag kopt! KRAM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback