Ett vykort på posten

Sötaste Nina hade skickat ett vykort från London som låg i brevlådan och väntade på mig när jag kom hem från New York. Hon är aupair och trivs som fisken i vattnet i det tedrickande landet. Jag är så glad för hennes skull. Jag är glad för alla mina vänners skull. Några har flyttat utomlands, några har börjat plugga i en annan stad, några har rest runt och några har blivit kvar men alla verkar de mycket nöjda med sina val och det är huvudsaken. Jag är nöjd med valet jag gjort. Asien-resan kommer mycket lägligt och om jag lyckas komma hem helskinnad så ska jag börja plugga på universitetsnivå men först jobba och tjäna ihop lite nya pengar till nya resor. Ett besök hos Nina i London till våren är inte en omöjlighet.


Bild:
www.gratisvykort.se

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Mkt fin bild ! :)

Postat av: Angelica Lindvall

Emelie: Ja, den är fin!

2007-10-25 @ 20:38:00
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback