Din morsa också!

I lagomlandet Sverige är det förbjudet att att plantera embryon i någon annans livmoder. Jag kan för allt i världen inte förstå varför. De kvinnor som är så pass starka mentalt och kan bära ett barn i nio månader och sedan lämna bort det efter förlossningen har min fulla respekt. Jag skulle aldrig klara av att lämna bort ett barn som jag väntat och fött även fast barnet egentligen är en annan kvinnas avkomma. Men det är tur att det finns kvinnor som vill hjälpa ofrivilligt barnlösa på det sättet och jag hoppas att Sverige ändrar lagen.

Har du någon åsikt kring detta? Ska vi tillåta surrogatmödrar i Sverige?


Gravidmage

Kommentarer
Postat av: C

Ja, det tycker jag. Jag vill ju tjäna pengar. ;)

2007-10-02 @ 09:41:35
Postat av: Angelica Lindvall

C: Haha, ja, och man tjänar ju grymt bra ;)

Postat av: C

Om man är i USA gör man säkert det!

2007-10-03 @ 19:54:08
Postat av: Angelica Lindvall

C: For sure.

2007-10-04 @ 08:12:05
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback