Borta bra men hemma bäst

Jag har inte tröttnat på New York men däremot har jag tröttnat på att bo tillsammans med tre tjejer i ett rum på tio kvadratmeter. Vi ligger som packade sillar i samma säng. Ofta är vi packade också så ni kan ju bara tänka er stanken..!

I lördags var vi på The Box och jag såg både strippor, eldslukare och en holländare göra helikoptern på scen. Han lyfte också upp en flaska med snoppen, helt galet. 

Jag kom hem klockan fyra i morse, vi var först på Diva och därefter till en rökig klubb vid namn Beatrice (mycket bra musik!). Men nu har jag tröttnat på partylivet. En vecka i New York hade räckt gott och väl eftersom man är uppe dygnet runt. Jag kommer nog sova en hel vecka när jag kommer hem. Pengarna är snart slut så det blir ingen mer shopping. Det får inte plats i resväskan heller så var det bra med det.


Kommentarer
Postat av: Kusin Stoffe

Jag längtar tills du kommer hem!För jag vill se ditt solbrända ansikte,Men det är tur att du har en bild på dig själv på blogge då glömmer jag ju inte bort hur du ser ut. Ha ha ha :P
KRAM Från KUSIN Stoffe!:D

2007-10-15 @ 19:23:43
Postat av: Texas

Hej lillmatte vill att du snart kommer hem och rullar runt med mig i din säng NU! Jag lukter inte gammal fylla men jag kan ta med mig mitt tuggben eller gris öra till dig. Har varit in några gånger och rullat runt i din säng, men det känns tomt där utan dig. PS.Kom snart hem Din Bebbe vov,vov

2007-10-15 @ 20:11:01
Postat av: Mamma

Vilken tur att det inte är så många dagar kvar på din USA resa.Jag börjar att bli orolig med allt festande(jag bara skojar)Jag hoppas att du har haft det bra det är du värd med allt arbete du har haft sen du kom hem från Värmland. Jag älskar och saknar dig Din Mamma

2007-10-15 @ 20:17:20
Postat av: Angelica Lindvall

Kusin Stoffe: Det var bara varmt forsta dagen, sedan har det legat runt 20 grader sa jag har inte blivit sa brun! =p

Postat av: Angelica Lindvall

Texas: Hej bebben! Saknar dig med, vill garna ligga och mysa med dig i min sang. Fast utan grisorat helst. =p Pa fredag far vi hangla en massa!!

2007-10-16 @ 04:23:18
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Mamma: Vad gullig du ar, jag blev jatteglad nar jag sag att jag fatt kommentarer fran bade bebben och dig! Hehe.. Snart ses vi! Alskar och saknar er alla!

2007-10-16 @ 04:25:37
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Moster

Nu skall det bli skönt att du kommer hem,så vi hinner rå om dig lite grann, innan du åker till Thailand. Det skall bli ett nöje att höra lite mer om dina upplevelser från New York. Igår Tisdag 16/10 var Stoffe och Nalle till Leksand och såg Leksands nyförvärvda målis Ed Belfour. Gissa om Stoffe är Lycklig? Vi ses på fredag! Kram Moster

2007-10-17 @ 08:37:15
Postat av: Angelica Lindvall

Moster: Ja, det ska bli skont att komma hem nu och hinna umgas lite med nara och kara innan jag drar vidare! :) Ja, kan tanka mig att Dodoff ar lycklig! Hehe! Vi ses pa fredag, jag ar hemma nagon gang pa eftermiddagen. Kram!

2007-10-17 @ 16:53:32
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback