Vi är bäst

Mejl från högsta hönsen:

"Hej alla duktiga skribenter!
Nu har vi läst igenom alla texter, som är superbra. Det är roligt att läsa så bra texter.
Imorgon väntar redaktionsmöte 8.30 och därefter rättning av texterna, som gärna ska vara klara till fikat. Sedan sätter jag, Nyman, Erik och Helena igång med en andra korromgång. Innan alla går från salen ska alla texterna vara helt rättade och ligga i mappen "färdiga texter".
Under tiden som vi rättar ska ni få nöjet att skriva lite notiser som vi kan använda som pluggar om utrymme finns.

Hoppas att ni har haft en bra vecka och att ni är laddade inför imorrn.

/Er stolta redaktion."


Jag blir nästan tårögd. Våran tidning kommer bli den bästa genom tiderna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, så blev man högsta hönset :)

2007-05-10 @ 18:37:30
Postat av: Angelica Lindvall

Jenny: Jajemän! =D Läser du min blogg!! Vad stolt jag blir! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback