Usel flickvän

Jag är verkligen en usel flickvän. Jag förstår inte alls vad Thomas ser hos mig.

1. Jag ogillar pussar och kramar (men så fort han slutar pussa mig så blir jag sur).
2. Jag är aldrig och kollar på hans fotbollsmatcher (jag kan roa mig med annat i 90 minuter).
3. Jag ger aldrig något tillbaka vad gäller pussar och kramar (däremot köper jag dyra materiella ting till honom en vanlig torsdag).
4. Jag lyssnar aldrig på honom när vi diskuterar (jag kan och vet bäst i alla lägen, han har ingen chans att yttra sig).
5. Jag köper alltid bara det godis jag vill ha när det är min tur att handla (då får jag behålla allt för mig själv).

Jag är en mycket egoistisk flickvän med ett mycket ombytligt humör. Jag är egentligen aldrig nöjd. Thomas är så jävla perfekt att jag tindrar med ögonen och ber honom stanna, för sjuttioelfte gången.

Hansson

Kommentarer
Postat av: Candy

Du har säkert många andra sidor som är mer smickrande. :) Haha, fast jag gillar inte heller pussar & kramar. Dte är jobbigt & äckligt & mesigt! Känns, kvävande, på nåt sätt.

Postat av: Filippa

haha usch va ja känner igen mej, tur att de finns süna knäppa killar som kan tycka om oss ändü..

2007-05-22 @ 20:21:50
URL: http://filippakans.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Candy: Ja, antagligen har jag väl någon bra sida.. =p Ja, det är jobbigt med närkontakt. Jag måste ha varit med om något traumatiskt i min barndom. =p

2007-05-23 @ 15:23:30
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Ja, verkligen! Det känns som att alla bitchiga tjejer får dom där svärmorsdrömmarna.. egentligen borde vi ha en riktigt elak kille som kan läxa upp oss. ;)Även fast jag föredrar svärmorsdrömmen! :)

2007-05-23 @ 15:24:38
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback