Två födelsedagsbarn

Thomas och hans syster fyller år samma dag (23 maj) och i dag firades det ordentligt i förskott. Thomas fick två fotbollsbiljetter till Söderstadion i matchen mellan Bajen och Elfsborg nästa lördag samt pengar och hans syster fick en digitalkamera.

Sedan åt vi tårta och därefter lövbiff och potatisgratäng. Jag ser numera ut att vara i åttonde månaden. Men gott var det!

Thomas får öppna sitt fint inslagna paket från mig i helgen. Jag har ännu inte köpt ett kort men det hinner jag fixa i morgon. Det ska bli så roligt att se hans min när han ser vad jag köpt. Det är nästan så att jag måste filma ögonblicket med min kameramobil.

Champagne



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååååh, vad jag är nyfiken. Kan du inte skvallra lite?

Vad häftigt att syskonen fyller år samma dag. Hade föräldrarna planerat det elr? ;)

2007-05-17 @ 19:19:48
Postat av: Candy

Var det inte lite fel ordning där? Dvs. tårta före lövbiff. ;)

Ja, gör det! Filma ögonblicket och lägg upp det på bloggen! :)

Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Nej, jag kan inte ifall drygskåpet tillika pojkvän läser inlägget. =p Nej, jag tror inte att det var planerat. De visste ju att båda skulle bli majbarn men Thomas föddes för sent. Tidsoptimist du vet.. ;)

2007-05-17 @ 20:08:28
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Candy: Ja, fel ordning men ack så gott! =p

2007-05-17 @ 20:08:51
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback