Publicist

Jag ska tillsammans med 399 andra krönikörer för Lunarstorm bli publicerad i en bok som utkommer i höst. Det är Lunarstorms "100 ord" som jag skickade in till i höstas och senare läste upp i radio p3 som är själva idén till boken. Mitt bidrag hette om jag inte minns helt fel "För alltid".

Det var
Roockstar som avslöjade att jag var en av krönikörerna och hon behövde mitt godkännande för att jag ska kunna bli publicerad. Det här är andra gången som jag blir tryckt i bokform (eller tredje kanske man ska säga men en bok är fortfarande på planeringsstadiet och det är bara en intervju med mig). Det är faktiskt mer speciellt att bli tryckt i en bok än en tidning, för böcker finns kvar på ett helt annat sätt. Min högsta dröm är att få min roman publicerad. Det vore hur tufft som helst. Fast just ja, jag måste skriva den först.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

"Min högsta dröm är att få min roman publicerad. Det vore hur tufft som helst. Fast just ja, jag måste skriva den först."
Känner igen mig precis.

Postat av: Angelica Lindvall

Mikaela: Ja, du, det är jobbigt att skriva en lång roman. Enklare med tidningsartiklar. =p

2007-05-26 @ 20:17:08
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback