Listetta

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja, hur ska jag annars förstå varför folk skriker av blotta förskräckelsen så fort de ser mig?
Gnälla: Vill jag lova.
Skrika: Nej, men jag skulle vilja skrika ett sådant där Ronja Rövardotter-skrik.
Sova: Ja, sju timmar minst.
Ha ångest: Ibland.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej, jag kämpar varje dag mot tanken att jag en dag kommer dö.
Drömma mardrömmar: Ja, oftast efter jag sett en dålig B-skräckis.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag är den jag är.
Klä dig i svart: Klart, det passar till allt.
Gå till kyrkan: Inte mer än vid bröllop och begravningar.
Gå i skolan: Japp, men den 1 juni slutar jag journalistlinjen.
Röka: Nej, det är äckligt.
Ljuga: Jag drar vita lögner ibland.
Hata folk: Nej, men jag ogillar en del.
Lita på folk: Tyvärr är jag en skeptiker av naturen.

VEM :
Saknar du: Pappa.
Vill du döda: Jag skulle aldrig kunna döda ett djur medvetet, inte ens en mygga.
Rörde dig sist: Thomas.
Vill du slå: Bush.
Vill du kittla: Texas.
Kramade du sist: Texas.
Vill du prata med: Pappa.
Skrek du på sist: Ingen aning.
Vill du vara som: Vilken miljardär som helst.
Sårade dig sist: En klasskamrat.
Vill du bli galet full med: Carina.
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma.
Fick du sms från senast: Johanna.
Ringde dig senast: Thomas.
Är vackrast på jorden: David Beckham.
Älskar du mest:  Min pojkvän, min familj, min hund och mina vänner.

HAR DU :
För många vänner: Man kan aldrig få för många vänner.
Förföljelsemani: Nej, har du?
Tvångstankar: Ytterst sällan.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, inget som är utrett i alla fall.
Någon fysisk sjukdom: Räknas förkylning?
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Ja, många, många gånger.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Öronen.
Egen dator: Självklart.
Bra självförtroende: Ja.
Kysst någon: Vill jag lova.
Köpt kondomer: Nej.
Tagit nakenbilder: Ja, haha. Det var tider det. Inte.
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Nej.
Bjudit ut någon: Oja.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Ja, när jag var en liten snorunge med inte allt för mycket vett innanför pannbenet.
Lämnat landet: Ja.
Rymt hemifrån: Nej, men jag och Johanna lekte Rymda barn. Haha.
Tuttat eld på nått: Ja, stearinljus och papper.
Gjort något olagligt: Ja.

HUR :
Går du: Framåt.
Springer du: Som en maratonlöpare i 20 sekunder, sedan springer jag inte mer.
Svarar du i telefonen: Angelica.
Fördriver du tiden: Bloggar.
Mycket pengar har du: För mycket för mitt eget bästa.
Tjänar du pengar: CSN och frilans.
Ofta bäddar du sängen: Varje dag, jag är en duktig flicka.
Ofta diskar du: Alltid när jag har ätit något.
Många stör du dig på: En hel del.
Ofta träffar du din familj: Varje helg.

TROR DU :
Att du kommer bli något: Jag är redan något.
På Gud: Nej, tills motsatsen är bevisad.
På rymdvarelser: Ja, det vore jäkligt konstigt annars.
Att folk tycker om dig: Jag tror att människor antingen älskar eller hatar mig. Det finns inget mellanting.
På ett liv efter detta: Ja.
Att fiskar kan tänka: Ja.
Att du kommer leva länge: Jag hoppas det.

VÄLJ :
Katt eller hund: Hund.
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Vatten.
Sex eller kyssar: Kyssar.
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: Tystnad.
Bok eller film: Både och.

Jag utmanar alla som vill att göra den här listan!

Kommentarer
Postat av: Fru K

Så. Snodd, ifylld och klar!

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Då ska jag läsa! =p

2007-05-25 @ 22:20:12
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sandra

Vah har du aldrig köpt kondomer?!

2007-05-26 @ 10:58:45
Postat av: Angelica Lindvall

Sandra: Nej, aldrig. Pinsamt ju! =p Fast jag har aldrig behövt köpa heller, har ätit p-piller hela tiden. :)

2007-05-26 @ 11:15:59
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Lelle

Älskar listor! Kunde inte motstå den gedigna "fylleriövningen". Inte Pär heller tror jag...

2007-05-27 @ 03:59:14
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback