Jennifer får på pälsen

Rätt ska väl vara rätt. Vill hon bära päls är det inte så konstigt att någon vill bära hennes skinn. Jag pratar självklart om mordhotet som riktats mot Jennifer Lopez. Jag tycker inte att det är mer rätt än att hon får på pälsen. 

"Nu fruktar hon för sitt liv". Tror hon inte att minkarna som hon bär runt kroppen fruktade för sina liv? Jag kommer aldrig bära päls hur trendigt det än må vara. Det är äckligt att ha döda djur runt kroppen.

Vad tycker ni?


Bild: www.tv4.se


Kommentarer
Postat av: Sofia Style

jag tycker att alla har rätt till att bära det de vill. Synd bara att en massa djur ska bli lidande för det. Men att mordhota någon känns lite väl.

Postat av: Angelica Lindvall

Sofia Style: Tycker du också att det är okej att gå omkring med hakkors på kläderna eftersom du skriver att alla har rätt att bära det dem vill? Om man nu skulle få bära precis vad man vill så får man nog räkna med att folk blir upprörda.

2007-05-14 @ 14:05:46
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sofia Style

Angelica: Nej det tycker jag inte, men jag tycker heller inte att man skulle mordhota någon som gjorde det.

2007-05-15 @ 16:04:21
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Sofia Style: Nej, fast jag som tycker att människor är lika mycket värda som djur ser äkta mord som något värre än mordhot.

2007-05-15 @ 17:51:12
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Xaro

Finns det inte fusk pels att köpa?O.o jag menar what's the big deal med att bära fusk päls iställer om det är så jävla fint. Jag tycker att det är okey att döda för att äta, men fel att föda upp djur BARA för att dom ska ätas, att döda djur enbart för deras päls borde bli förbjudet och ersättas med fuskpäls!

2007-07-22 @ 13:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback