Dagens inköp

Jag och Johanna drog en sväng till Kupolen i förmiddags på jakt efter en perfekt 20-årspresent till min älskling. Men innan jag hittade den fullkomliga presenten slösade jag en hel del riksdaler på mig själv. Jag köpte en lila klänning på H&M till det ynka priset av 98 kronor. Sedan köpte jag även en ny bikini (och nej, jag hejar inte på Hammarby men nu lär ju Thomas bli glad) för 79 kronor per del och ett par Hello Kitty-hipsters för 79 kronor samt en duschgelé med peelingeffekt för en tjugolapp och ett rosa diadem på Wedins för 39 kronor. Jag blev mycket nöjd.

 

Sedan gick jag vidare mot Skohuset trots att jag vet att jag blir som en narkoman på jakt efter heroin i en sådan affär. Jag lyckades inte stå emot den här gången heller. De svarta sandaletterna har kardborreband, riktigt fyndigt. Båda paren kostar 229 kronor. Men jag tror jag ska lämna tillbaka de vita sandaletterna för klacken är för smal för att jag ska kunna gå normalt i dem. Synd, de var ju så fina och perfekt till alla kalas och studentskivor jag ska gå på i sommar.

 

Kommentarer
Postat av: Carro

Klänningen ser verkligen ut som en prinsessklänning, snygg som sjutton, fanns den i ROSA? :) Bikinin var också snygg och jag älskar hello kitty så och dom du hade köpt var ju riktigt snygga dom också, jag är ingen skoälskare pga att jag ogillar mina fötter :P men skorna var också snygga båda två :D

Postat av: Angelica Lindvall

Carro: Nej, jag såg bara att klänningen fanns i plommonlila. Ja, jag är nöjd med mina inköp förutom de vita skorna då som jag inte kan gå i. Suck. Jag trodde faktiskt du skulle kommentera det knallrosa diademet, din stil.. ;)

2007-05-16 @ 23:35:10
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback