Bottennapp

Helgen har varit ganska kul trots två bottennapp. Sverige förlorade mot Canada och får istället möta Ryssland i bronsmatchen. Ryssland kommer tyvärr vinna bronset. Och sedan kom det andra fiaskot så sent som i går kväll när underbara The Ark hamnade på en 18:e plats i Eurovision song contest. Men det är ju ingen song contest längre. Det är en Pridetävling. Men då borde väl Ola hamna på en bra placering tycker man.

Jag och de andra flickorna på internatet dukade upp en tacobuffé framför teven och myste rejält. Det var höjdpunkten på hela helgen. Nu är det söndag. En regnig sådan. Jag ska gymma (funderar faktiskt på att köpa en egen trampmaskin men jag vet inte riktigt var den ska få plats, i vardagsrummet kanske?). Vad som händer resten av dagen får utvisa sig. Jag ska i alla fall försöka få loss min haka. Tro mig, det blir en utmaning.

Kommentarer
Postat av: Nina

men klart jag bloggar. min nya blogg är ninafalk.blogg.se

men då måste du lova att du också fortsätter blogga! jag följer ju din blogg med stor nyfikenhet och spänning.

2007-05-13 @ 21:37:51
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: Okej, du bytte blogg och efternamn! ;) Klart jag fortsätter blogga! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback