Anmäld försvunnen

Det är något som har hänt. Angelica har varit på resande fot en vecka och det märks på statistiken över antal unika besökare. Det är nu som jag kaxigt säger med glimten i ögat att flera av mina hundratals läsare försvunnit spårlöst. Men ingen fara, jag har anmält er som försvunna och polisen letar efter er. Ja, till och med hemvärnet hjälper till. Om ni mot all förmodan bara varit på toaletten en längre tid så kan ni väl lämna ett avtryck i kommentarsfältet här nedanför så spårandet kan avblåsas?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo, jag har saknat dina bloggar. Fast nu är du ju tillbaka :D

2007-05-09 @ 12:22:57
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Japp, nu är jag tillbaka för en lång tid framöver!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback