Utelivet i Borlänge

För en stockholmare så är utelivet i Borlänge katastrofalt. Carina trodde att krogen egentligen var en ungdomsgård (det är 89:ornas år, så vi börjar känna oss gamla).

Krogkvällen blev rolig till slut för det dök upp rejält med folk framåt midnatt. Sedan sjöng vi karaoke som om det gällde liv eller död. Fast "Staten och kapitalet" funkar inte så bra på karaoke märkte vi efter ett tag. Tre tjejröster har lite svårt att nå upp till Thåströms nivå.

Jag drack oerhörda mängder med alkohol i går, det är ett under att jag står på benen. Det är ju verkligen inte bra att dricka alkohol, jag tänker på mina stackars förlorade hjärnceller och min förstörda lever. Egentligen är det nog bättre att legalisera droger, hasch är ju inte alls lika farligt som sprit till exempel och man slipper illamåendet dagen efter.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men hasch kanske är illegalt för att det är mer beroendeframkallande...

2007-03-01 @ 14:39:11
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Ja, så är det nog garanterat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback