Tant eller fjortis

Utmaning från min Värmlandstös!

· Lördagskväll mys framför tv:n eller partaj natten lång?
Det kan vara skönt att bara ta det lugnt emellanåt men jag är ett partydjur och älskar att vara där det vimlar av folk.
· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Tveklöst hemmafester! Jag själv är en grym festfixare enligt mina vänner.
· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Jag tycker inte om att skrika mig hes för att volymen är så hög, därför föredrar jag softare volym.
· Varm mössa för att värma huvudet eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Vad är det för fel på pannband?
· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag? Jag är morgonmänniska, eller snarare dygnsmänniska. Varför ska man sova för, man kan ju missa något!

Kommentarer
Postat av: P.

Varför kan man inte sova?
Man kan gå miste om en dröm.

Postat av: Angelica Lindvall

P: Ja, det är sant. Men jag lever hellre i verkligheten och besannar drömmarna. =p

2007-03-12 @ 22:17:59
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback