Jag vill skriva som han

Jag har snart läst ut halva "Vi som aldrig sa hora" och jag kan redan nu säga att Ronnie Sandahl förtjänar varje ros i tidningen. Han är underbar och har en alldeles egen berättarstil. Igenkänningsfaktorn är hög för en som är född under samma årtionde. Ja, jag känner igen mig fast jag är tjej. Vem vet, jag kanske var tjejen som var sexig och inte vacker. Jag kanske var slampan som alla ville ligga med men inte ha som flickvän.

För ni som ännu inte köpt boken men är smått nyfikna så kan jag hänvisa er till den
här krönikan i Aftonbladet som Ronnie Sandahl skrev i november 2005. Den påminner en hel del om vad det är för slags bok han har skrivit. Boken känns självupplevd med en bit fiktion. En klockren femma och jag har bara hunnit till mitten.


Bild: www.aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Pär

Agree! Ronnie for president! =)
Har dock inte hunnit så värst långt i boken ännu, men lär väl sträckläsa den när jag får en stund över. Lite mycket med jobbet för tillfället...

Postat av: Angelica

Pär: Ja, jag sträckläser boken nu och vill inte att den ska ta slut men jag kan inte heller låta bli att läsa. =p

2007-03-26 @ 17:28:01
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback