Det näst bästa

Jag tycker inte om när fula killar raggar på mig. Nu låter jag som världens bitch men med fula killar menar jag de som jag klassar som fula. Det har ingenting med utseendet att göra utan killar som är allmänt ofräscha, luktar illa och har en dålig hygien. En mindre snygg kille kan vara mycket attraktiv om han är fräsch. Killar som snusar eller röker, har dålig hållning, dålig hygien och med byxor som hänger nere i knävecken (hallå, gällivarehäng var inne förra årtusendet och det var inte snyggt då heller) behöver inte göra sig besvär att kontakta mig.

Om jag skulle bli singel så skulle jag tvingas vara det resten av mitt liv. Efter att ha levt tillsammans med en perfekt kille i snart fyra år så har jag så sjukt höga krav på hur en kille ska vara. Jag skulle aldrig kunna hitta en kille som motsvarar mina förväntningar. Det är lika bra att jag håller mig till den bäste för mig. ♥ Jag tycker inte att man ska nöja sig med det näst bästa.

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha, du har så rätt ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Jag vet.. ;)

2007-03-01 @ 16:58:01
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback