Designerplagg

Jag börjar veckan med en utmaning, alla som vill får vara med!

Vilket är det dyraste klädesplagg du köpt? Rock&republic jeans för 2900 kronor men jag köpte dem på rea för 890 kronor! Annars är det väl min bruna skinnjacka från Carlings.
Vilka är de dyraste skor du köpt? Mina svarta ankelboots. De kostar 899 kronor och kommer från Scorett.
Vilket är ditt favoritmärke på jeans? Rock&republic och Lee.
Vilket är ditt favoritmärke på tröjor? Bondelid.
Vilken är din favoritoutfit? Klänning, bolero, leggings och ballerinaskor.
Vilket är ditt drömköp? En Louis Vuitton-väska och Christian Louboutin-klackar.

Hur många jeans har du? Runt 10.
Hur många klänningar har du? 17 kanske.
Hur många par skor har du? Många. 
 


Kommentarer
Postat av: Fru K

Jag har antagit utmaningen. Lägger upp listan alldeles strax!

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Vad skoj! =D

2007-03-18 @ 20:59:16
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback