Bambi på hal is

Direkt när jag kom hem till Dalarna så snörde jag på rullskridskorna och åkte ut en sväng med bästis. Jag älskar att åka inlines, det är en riktigt bra träning för hela kroppen, dessvärre är jag inte lika duktig som jag var när jag var yngre. Nu hade jag hjälm på huvudet i rädsla för att ramla, för finns det en enda liten stenjävel på vägen så kan jag svära på att jag snubblar över den. En gång ramlade jag ut i vägen och höll på att bli påkörd, men det är en annan historia...


Kommentarer
Postat av: Filippa

Va nice, ja ska nog oxo lära mej det en vacker dag.. Men ja känner mej lite för mesig för det än sü länge :D

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Hehe, bra!

2007-04-01 @ 21:14:34
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback